HellZiggy (hellziggy) wrote,
HellZiggy
hellziggy

Supernatural season premier!

Finally watched Friday's Supernatural season premier.

~Awww. Domestic Dean is so freaking adorable, but it's so sad.

~Of course he's got wards and weapons under the bed though.

~Ha! Pest control

~All the ladies love Dean. Who can blame them?

~Oh Dean, you just can't stop being a hunter can you?

~Scratches in the hotel, and now on the pole? Something's leading him.

~LOL! Killer Yorkie!

~Pest control. Good cover.

~C'mon Dean. Lisa knows about the hunting. Stop trying to cover. She'll see through it.

~Eek! Wasn't expecting the YED.

~Sammy!!!!

~Aww. Poor Dean thinks he's dead.

~So he's supposed to believe nothing is real, except his dead brother? He's gonna have a hard time with that one.

~Or not...

~Oh yeah, Dean's gonna be pissed when he finds out it's been a year.

~Hee hee. "You have delicate features for a hunter."

~Whoa. They have family

~Grandpa too!

~I hate it when things seem too good to be true. I'm guessing grandpa will end up being a bad thing.

~Oh no, not Lisa & Ben. :(

~Whew. They're safe.

~It's Bobby! Yay!

~Bobby knew too. Everyone's trying to protect Dean.

~Poor Lisa. She know's she's going to lose him.

~Love them all picking on Dean's new life. "Golf? Really?"

~You're hallucinating Dean. Lisa & Ben aren't there.

~What? Capturing rather than killing? What's gramps & cuz up to?

~Dean offers the Impala and Sam says no? So sad!

Tags: live reaction post, spn
Subscribe

  • Another weekend done

    So there was a pretty awesome musical show here in Minneapolis on Saturday. But most people missed it because they went to U2 instead... :-) One of…

  • Lazy Saturday night

    Just hanging out and watching tv with Rick tonight. We just had a Joel McHale double feature of the latest episodes of The Soup and Community.…

  • More awesomeness in my life

    Besides the awesome trip to Phoenix at the end of May and the awesome shuttle launch in the middle of May, there's a bunch of stuff locally coming up…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment